2013. szeptember 11., szerda

Harangvölgyi Hírvivő lettem :)

Augusztus közepén megkeresett a Harangvölgyi szépségápolási márka, hogy lenne-e kedvem tesztelni pár terméküket, természetesen azonnal igent mondtam! Nagyon szimpatikus számomra a marketingjük, ugyanis mindenben készséggel álltak rendelkezésemre. Ma reggel csengetett a GLS futár én meg hirtelen nem is tudtam, hogy vajon mi ügyben jöhetett, de mint kiderült a kis pakkom volt nála.

még volt 2 sample, de azt Anya már ügyesen elpakolta :D

Gyorsan lőttem is pár képet, hogy lássátok miket kaptam kézhez. :) A Hydro alaptermékük jobb helyre nem is kerülhetett volna, anyával mindketten száraz bőrűek vagyunk. Az 50 ml-es kiszerelésű szérumot Anyának ajándékoztam, mert anti-ageing jellege miatt az ő bőrének szerintem még szuperebb lehet majd. A termékmintákat én veszem majd kezelésbe, kiváncsi vagyok milyen hatással lesznek a bőrömre. Most nagyon el vagyok havazva a tesztelni valókkal, de ésszerű időn belül részletesen is bemutatom Nektek a márkát és a kencéiket.

Ma egyébként nagy rohanásban vagyunk itthon, délután pedig indulunk vissza Debrecenbe, hogy kitakarítsunk, beköltözködjünk, már nagyon várom! :)

de várjunk csak...


... úgy látszik nem csak én indulnék már! ;)

xoxo,
Rita

7 megjegyzés:

  1. Jaj, de édes az utolsó kép :-D

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Igen, csak fény és víz ne érje, mert rögtön nem lesz ilyen édes! :D
    http://www.contoursofthecountry.com/wp-content/uploads/2013/08/gremlin.jpg

    VálaszTörlés
  3. Júj, nekem is volt szörnyecském! :))))

    VálaszTörlés
  4. Nekünk 2 is van, családi ártalom! :D 22 évesen rózsaszín párduc függő és szörnyecske kollektor vagyok, ennyi. :D

    VálaszTörlés
  5. Mennyire zabálni való a szörnyecske. :D

    VálaszTörlés
  6. Hjaaj, az utolsó kép, ez irtó cuki lett! :DD Kíváncsi vagyok a véleményedre a termékeikkel kapcsolatban, mert én végül nemet mondtam, úgy éreztem, nem igazán az én bőrömnek valóak. :$

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...